Feedback – Så ger du konstruktiv återkoppling till dina anställda
Feedback är en av grundstenarna i ett bra ledarskap. Genom att ge kontinuerlig återkoppling till sina anställda låter man dem
Feedback är en av grundstenarna i ett bra ledarskap. Genom att ge kontinuerlig återkoppling till sina anställda låter man dem
Konflikter på en arbetsplats händer konstant och är inget ovanligt. Att tro att konflikter helt kan undvikas är naivt utan
ITIL eller Information Technology Infrastructure Library är det vanligaste ramverket för IT service management. Grunderna i ITIL Grunderna i ITIL
En kick-off är ett sätt att starta en aktivitet, ett projekt eller en nystart i ett företag. Genom kick-offen förbereder
Att ha talarskräck eller scenskräck är en vanlig fobi som drabbar många människor. Det kan vara extra besvärligt på en
Förr i tiden var medieträning något ovanligt och pratade man om det var det oftast i samband med politiker. Men
Vi vet alla om den där chefen vi har haft som gjorde alla rätt och fick oss att prestera bättre.
7 goda vanor (The 7 Habits of Highly Effective People) är en bok som publicerades redan 1989 av Stephen Covey. Boken
Digital transformation är ett begrepp som i stort sett alla företag pratar om men inte lika många sysslar med i
Coach är ett begrepp som är mest känt från idrottsvärlden men är även använt idag i arbetslivet för att beskriva